Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz ? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra , sarılmanın ne anlamı kalır!
...yakın bir arkadaşın ölümüne ait olan tek şey, her zaman olduğu gibi bundan haberdar olan herkeste , bir sevinç duygusu uyandırmış olmasıydı, zira ölen kendileri değildi ne de olsa.