Dost:bu sözin menasi böyikdir heqiqeten eyer bir dostluqu sadece nömreni bloka atmaqla pozurlarsa orda bu qeder böyik mena daşyan sözden behs etmey sadece o söze qarsi hörmetsizlik olardi.
Məndə bu qeder deyerli sözi o sözi hak etmeyen birlerne dediyme görə Dost sözinden utanram 🖤