Kendinden söz etmeyi kötü görmek, yasak etmek âdet olmuştur; çünkü kendinden söz etmek her zaman kendini övmek gibi görünür; kendini övmekse herkesin zıddına gider.
Hatta, simyanın tamamını öğrenmeye kalksaydınız, var olan her kimyasal reaksiyonu anlamak zorunda kalırdınız, çünkü, her reaksiyonun, yaşamda ona karşılık gelen deneyimsel yönü vardır.