Hep dolanıp duruyor bu geyikler. Başka yerlerde hayatın daha iyi olduğuna inanıyorlar sanırım. Belki de haklıdırlar.
Bu çok, çok kötü bir dünya. Sana kendini savunma fırsatı bile tanımadan iyi niyetini sorguluyorlar. Dostluk arayışın, sapık planlara yoruluyor. Böyle olmamalı. Ama böyle işte.
Reklam
Denize, doğaya ve insana hiçbir şekilde güvenilmezken, yaşamını ormanın ellerine hiç tereddütsüz bırakabilirsin çünkü orman dinler ve anlar. Orman yıkmaz, yeniden kurar ve her şeyin büyümesine izin verir
İnsana ait herşey artık bana yabancı.
Varlığını pek düşünmüyorsun ama yokluğunda bir şeylerin eksikliğini hissediyorsun.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
Kafama taktığım en son şey insanların ne düşündüğü.
Reklam
Reklam