Bazı meselelerden, kişilerden geçmek güçtür. Varlığı hatırlanmaz da yokluğu.. Bilirsiniz.
Erlend Loe , "Varlığını pek düşünmüyorsun ama yokluğunda bir şeylerin eksikliğini hissediyorsun." derken bundan bahseder. Hayat sevgili okur. Varlar, yoklar; geçiyor bir şekilde. Güzel bir hafta olması dileğiyle.
1. Allâh'ım, Berat Gecesi'nin affa açılan kapıları hürmetine kalplerimizi bağışlanmanın huzuruyla doldur. Bilerek ya da bilmeyerek yaptığımız hataları affet, bizi yüklerimizden hafiflet.