loe

loe
@loeshii
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.
Sayfa 185·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kabukları sağlam olmazsa kendilerini koruyamazlardı, kim bilir belki insanlar da böyleydi.
Sayfa 9
Alıntı
Batmakta olan bir geminin bahtsız yolcuları gibi yılgı bürümüştü yüzlerini.
Sayfa 83·Kitabı okuyor