Hangi embriyo, eğer seçim şansı olsaydı, şu anki bilincinize vakıf olabilmek adına doğum acısı çekmeyi kabul ederdi? Siz kendi içinizde hiç sağlıklı değilsiniz, Bay Mountjoy. Hiçbir şeye uğrunda acı çekecek veya mutlu olacak kadar inancınız yok. Hayatınızın hiçbir anında hiçbir şey kapınızdan girip sizi sahiplenmedi. Sizin sahibiniz sadece kendinizsiniz...
İnsanlar iyi ve adil bir yabancının yönetimi altında olmaktansa, ne kadar sert yönetirse yönetsin, kendi içlerinde bir haydutun yönetimi altında olmayı tercih ediyorlar.
Bir zamanlar yapacak hiçbir şeyimin olmadığı düşünmek çok tuhaf geliyordu bana; yapacak bir şeyim yokken kendimi mahkum gibi hissetmiştim. Oysa şimdi her şeyi yapmam gerekiyordu ve ben kendimi özgür hissediyordum!