stay

stay
@losers
Stay
İçimi dökmenin kendimi daha iyi hissetmemi sağlaması gerekiyordu, daha kötü değil.
Sayfa 200·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Eskisi kadar ağlamıyor." Çünkü gözyaşları bir işe yaramıyor.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Sen ki beni asla, asla tanımadın, bir su birikintisinin yanından geçer gibi geçip gittin yanımdan, bir taşa basar gibi üzerime basıp gittin, gittin, hep gittin ve beni hiç bitmeyen bir bekleyişe mahkûm ettin, neyimsin ki sen benim?
Sayfa 48 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
"Giden nasılsa döner gelir," dedin. "Evet," dedim, "döner gelir ama çoktan unutmuştur."
Sayfa 46 - Kültür yayınları·Kitabı okudu