incognito

Övülmeyi severim ama böyle yüzüme karşı söylenince dilim tutulur, ne diyeceğimi bilemem. Şimdi de öyle olmuştu, bir teşekkür ederim bile çıkmamıştı ağzımdan.
Sayfa 186
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Heç :)
"...Sermet'i hiç anlayamazdım." "Neden?" "Vejetaryendi. Bu kadar lezzetli kebapların yapıldığı bir ülkede insan nasıl vejetaryen olabilir?"
Sayfa 184
Alıntı
"Haklı olabilirsin... Aslına bakarsan ben aşktan filan pek anlamam." "Kim anlıyor ki?"
Sayfa 179
Alıntı
"Haklı olabilirsin... Aslına bakarsan ben aşktan filan pek anlamam." "Kim anlıyor ki?"
Sayfa 179
Alıntı
"...Akrabanın adı ne demiştin?" "Adını söylememiştim." "Bak, işte görüyorsun, o kadar da güçlü değilmiş belleğim," "Bence hiç fena değil," dedi Katya. Manidar bir ifadeyle mi bakmıştı, yoksa bana mı öyle gelmişti anlayamadım. "Geçmiş ilgini çekiyor." diye sürdürdü. "Belki de tarihçi olmalıydın ya da romancı. Her iki meslek için de bellek çok önemlidir."
Sayfa 178
Alıntı