Hep aklımın bir köşesindedir şunlar ki;
Ben kimsenin yarım kalmış hikâyesi değilim.
Benim başlı başına kendi romanım var, kendi mutluluğum var, kendi hüzünlerim var.
Benim ruhum kendi suladığı çiçeklerle baharını yaşar, kendi kırdığı buz dağlarıyla fırtınaya sarar.
Kışta güneşim yazda gölgem eksik olmasın seviyorum kalbimi 😇