Edanur

Edanur
@lotusly
Kendi evrenimde özgürüm.
@lotusly·
·
sabitlendi
Nasıl olur da kitaplardan bir şey öğrenemezlerdi?
Sayfa 294·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanlar birlikte huzur ve uyum içinde yaşamayı niye bir türlü öğrenemiyorlar?”
“Hayat çok eğlenceli”, dedi ikinci iguana. “Bu onu nasıl kullandığına bağlı”,
Bir gün annem kanseri yendi diye yazacağım buraya…