Wattpad denilen bir uygulama var. Binlerce amatör yazarın yazı yazıp yayınladığı bir uygulama. (Bu arada bende 2018 den beri bu uygulamayı kullanıyorum ve orda yayınladığım bir kitap 48 bin üzeri okunma aldı. wattpad.com/story/162148781...) )
Bu uygulamayı kulanan kişilerin yaş aralığı 12- 18 yaş ve orda cinsellik üzerine yüzlerce kitap yazılmış. Ve bu kitaplar bu kitle tarafından fazlasıyla rabet görüyor. Sizce bu kitaplar okunmaya değer diyemi bu kadar rağbet görüyor yoksa içeriği bakımından mı? Şahsen ben bu tarz kitapların çocuklar üzerindeki olumsuz etkisinden rahatsızım. 15 yaşındaki bir kızın yada 17 yaşındaki bir erkeğin cinsel ilişkiye girmesini allayıp pullayarak sanki çok güzel bir şey yapıyormuş gibi anlatan ve bunu okuyan kitlesine özendiren yazarlar, o yaşta birine nasıl kötü örnek olduğunun sanırım hala bilincinde değil. 17 yaşındaki yiğenimi bu tarz bir kitap okurken gördüğümde fark ettim nasılsa etkisinde kalmış olayların. Açıkçası üzüldüm. Hem yazar adına hemde okuyucu kitlesi adına. Bu tarz yazarlar kalemine değil yazdığı olayın yani 'cinselliğin' tutulacağına emin olduğu için yazıyor. Ve ne yazık ki istediği şeyi de kolaylıkla elde ediyor. Ben şahsım olarak bu tarz kitapların varlığından fazlasıyla rahatsızım sizlerin bu konu hakkında ki düşüncelerini merak ediyorum?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Wattpad denilen bir uygulama var. Binlerce amatör yazarın yazı yazıp yayınladığı bir uygulama. (Bu arada bende 2018 den beri bu uygulamayı kullanıyorum ve orda yayınladığım bir kitap 48 bin üzeri okunma aldı. wattpad.com/story/162148781...) )
Bu uygulamayı kulanan kişilerin yaş aralığı 12- 18 yaş ve orda cinsellik üzerine yüzlerce kitap yazılmış. Ve bu kitaplar bu kitle tarafından fazlasıyla rabet görüyor. Sizce bu kitaplar okunmaya değer diyemi bu kadar rağbet görüyor yoksa içeriği bakımından mı? Şahsen ben bu tarz kitapların çocuklar üzerindeki olumsuz etkisinden rahatsızım. 15 yaşındaki bir kızın yada 17 yaşındaki bir erkeğin cinsel ilişkiye girmesini allayıp pullayarak sanki çok güzel bir şey yapıyormuş gibi anlatan ve bunu okuyan kitlesine özendiren yazarlar, o yaşta birine nasıl kötü örnek olduğunun sanırım hala bilincinde değil. 17 yaşındaki yiğenimi bu tarz bir kitap okurken gördüğümde fark ettim nasılsa etkisinde kalmış olayların. Açıkçası üzüldüm. Hem yazar adına hemde okuyucu kitlesi adına. Bu tarz yazarlar kalemine değil yazdığı olayın yani 'cinselliğin' tutulacağına emin olduğu için yazıyor. Ve ne yazık ki istediği şeyi de kolaylıkla elde ediyor. Ben şahsım olarak bu tarz kitapların varlığından fazlasıyla rahatsızım sizlerin bu konu hakkında ki düşüncelerini merak ediyorum?
TEOMAN
_Çok yoruldum,tükendim, sıkıldım,müziği bırakıyorum
@Ocean1fish
_Haklı sebeblerim var, yoruldum 1kyı bırakıyorum
İki resim arasındaki benzerliği bulunuz