Yazardan okuduğum ilk kitap oldu. Gerçekten farklıydı. Hikaye sondan başa doğru gidiyordu. Okurken kafamın karıştığı yerler oldu ama en sonunda her şey yerine oturdu. Sıkıcı değil, heyecanlı ve merak uyandırıcı bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Başlarda bu kitap ne anlatıyor diye düşünmüştüm, gerçekten sıkıcı gelmişti. Ama ilerleyince ne kadar eski zamanda yazılsa bile sevdiğim Türk klasikleri arasına girdi. Özellikle son 100 sayfasını soluksuz okudum. Kesinlikle okunmaya değer bir klasik.