Anlaşılması zor bir kitap. Açık ve sade bir zihinle okumanız gerekir. Hafıza ve geçmiş güzel aktarılmış. Beyaz ve beyazı çağrıştıran kelimeler nasıl güzel anlatılırsa öyle güzel anlatmış, yazar. Bir çok okuyucu bu kitabı sevmemiş ama ben çok sevdim. Belki tam zamanında okuduğum için. Annemin kaybı. Yazarın ölen ablasının kaybını anlatırken kullandığı cümleler beni çok etkiledi. Kitabı çok sevdim. Kendimden çok şey buldum. Hep inanırım bazı kitapların zamanı vardır. Bu kitapta tam zamanında karşıma çıktı ve ruhuma iyi geldi.