Çağrı

Yarım bir hayatın ortalarına geldiğimi hissediyordum.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...ile ayrı yaylalarda yeşermiş otlar gibiydik ve kavuşamadan sararıp solma mevsimi geliyordu.
Edebiyat
Sözünü bitir kimse yeter demeden..!
Edebiyat
Hayat ne garip değil mi. Kimine nimet, kimine zahmet, kimi yürekte, kimi kürekte...
Edebiyat
Sevgili ne istediğini her zaman söylemez, seven anlamalıdır.
Edebiyat