Çağrı

Çağrı :)
Bir de adımı telaffuz etmeden evvel “Can” diyerek her daim bu sırdaşlığı bana hatırlatıp durması yok mu?!...
Sayfa 71·Kitabı okudu
Edebiyat
TALHA BABANIZ isimli okura yanıt verildi
Çağrı
Yok mu?🙈🙈
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyada baştan çıkarıcı şeylere yer vardır elbet, fakat onları kendi içinden geçirip de dünyaya salanın vay haline... Dua et ki Tanrı bizi bağışlasın.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Edebiyat
Çağrı
Amin🙈
Gidersen yıkılır bu kent kuşlar da ölür Bir tufan olurum sustuğun her yerde
Şiir
Çağrı
O kadar sustum hiçbir şey olmadı maral okuma ;)