Ceku

Ceku
@lperion
İnsanlar çok bozdu Olric. Ben bu düzene ayak uyduramıyorum. Bu yüzyıl kusma hissi uyandırıyor... İnsanlık öldü, tabutunu kaldıracak insan bulunamıyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.
O kadar ben ki; İnsanların en verimli olduğu çağda tükendim. Her anı ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum, bana müsaade
Sayfa 607
Hakimlik, savcılık için bile torpilin kullanıldığı bir ülkede adaletten nasıl bahsedebiliriz?
Adalet