Eda

Eda
@lt845
İnsan kendine ne tuhaf sığınaklar, ne tuhaf avuntular buluyor, değil mi?
Sayfa 12 - Martı
Reklam
Sana, beni asla tanımamış olan sana.
İşte bu yüzden, sadece bu yüzden, sevgilim, kendimi sattım.
Ve bir defa daha o saatlerin cehennemini yaşamak zorunda kalsaydım, ve beni neyin beklediğini önceden bilseydim de, yapmış olduklarımın hepsini yine yapardım, sevgilim, bir defa daha, binlerce defa yapardım.
Görüyor musun sevgilim, işte bu yüzen çok mutlu olmuştum senden bir çocuğum olacağını anladığımda, bunu o yüzden senden saklamıştım: çünkü şimdi artık benden kaçamazdın.