User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
cesareti olmayan kaybeder hergün bir şeyini Bir gün herşeyini.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gidişat çok kötü gidişat efendim benim psikoloji nanaaayyy
Cemal Süreya demiş ki; "Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin"
Çocuklar boyama kitabı değildir, onları en sevdiğin renge boyayamazsın.