User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Herkesten çok güldü, belli ki canı acıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçekten çok sevilen bir şeyin, sonradan sevilmemesi mümkün müydü?
Bir insana her şeyini verince hiçbir şeyi oluyorsun.
benim için puzzle parçası gibisin o kadar parça var ama tamamlayan sensin :)