Ľuďeýńa

Ľuďeýńa
@ludeyn
I-'îl gelair fîr. Si e gwanna Menel. Si gwannathon i amar Garel lass vi cammen.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün bir şey gördüm sizinle paylaşmak istedim;
+Kime inanıyorsun? -Allah'a +o gerçekten var mı? -Tabiki +onu görebiliyor musun? - Hayır +Ona dokunabiliyor musun? -Hayır + O zmn ALLAH yok. - Sizin aklınız var mı? + Var - onu görebiliyor musun? +Hayır - Ona dokunabiliyor musun? +Hayır -O ZMN SIZDE DE AKIL YOK.
1000Kitap
Ľuďeýńa isimli okura yanıt verildi
Ľuďeýńa
Herkesin inancı kendisine, o yüzden konumuzun bu olmadığını söylemiştim. Bunu burada tartışmayacağım, sadece iletinin verdiği örneği saçma bulduğumu ve neden saçma bulduğumu dile getirdim. İyi günler.
Bugün bir şey gördüm sizinle paylaşmak istedim;
+Kime inanıyorsun? -Allah'a +o gerçekten var mı? -Tabiki +onu görebiliyor musun? - Hayır +Ona dokunabiliyor musun? -Hayır + O zmn ALLAH yok. - Sizin aklınız var mı? + Var - onu görebiliyor musun? +Hayır - Ona dokunabiliyor musun? +Hayır -O ZMN SIZDE DE AKIL YOK.
1000Kitap
Ľuďeýńa isimli okura yanıt verildi
Ľuďeýńa
Yoo, bana demedin. Ayrıca Emre Dorman okumadan önce de düşüncelerim bu şekildeydi. :))
Bugün bir şey gördüm sizinle paylaşmak istedim;
+Kime inanıyorsun? -Allah'a +o gerçekten var mı? -Tabiki +onu görebiliyor musun? - Hayır +Ona dokunabiliyor musun? -Hayır + O zmn ALLAH yok. - Sizin aklınız var mı? + Var - onu görebiliyor musun? +Hayır - Ona dokunabiliyor musun? +Hayır -O ZMN SIZDE DE AKIL YOK.
1000Kitap
Ľuďeýńa isimli okura yanıt verildi
Ľuďeýńa
Bu örnekteki gibi aklını göremiyorsan, aklın yoktur gibi bir varsayıma saçma dedim. Yoksa akıl ile düşünerek Yüce Allah'ın varlığını görebilirsin. Kolyemi ararken, bir başkası bana da engel olabilir veya aramaya harcayacağım süre artabilir. Ben onu nasıl arayacağımı bilmedikten sonra bir başkası nasıl bulabilir? Kolyeyi kaybederken en son neredeydim, kolyemi hatırladığım kadarıyla en son nereye koydum, kolyemi ben genellikle nerelere koyarım? Eğer ararken bu sorulara cevap vermeden ararsam ne olabilir? Belki 1 saatte bulacağım kolyeyi, 12 saatte bulacağım. Yaratıcıyı ararken de kişinin nasıl aradığı önemli, eğer onu arıyorsanız Kur'an'ı Kerim'e mi bakarsınız yoksa bir başkasının dediğine bakarak mı ararsınız? Bahsettiğim şey buydu. Genellikle Allah(c.c.)'ı inkar edenlerin başvurduğu yolları düşünürseniz, neden böyle yazdığımı anlayabilirsiniz. Din hakkında herkesin fikri var ama bu fikirler ne kadar gerçek? Bu fikirleri akıl süzgecinden geçirmeden, kabul ederseniz bu doğru olur mu? Günümüzde insanların en çok yaptığı da bu. Kur'an'ı Kerim'i okumaz. Okursa, anlamaz. Anlarsa, düşünmez. Kendisine âlim diyenlerin peşine takılır... Yazacak çok şey var ama konumuz bu değil. Nitekim yaratıcının varlığı için dine bakmak gerekiyor. Hiç olmadığını zanneden biri de dine bakınca göremiyor. Alttaki yorumlara bakabilirsiniz. :)