Ve biz sorarız, ne zaman bulutlansak
Yapraklarla örtülü bir zamana bakarak
Şimdi neden acı verir eski mutluluğumuz?
Ve bir gün ne yapsak bitecek bir dünyayı
Hangi korkuyla böyle çoğaltıp dururuz?
-Geçmişe saygınız yok mu, büyük-büyükannelerinizin düşündüklerine ve inandıklarına?
+Neden olsun ki? Hepsi göçüp gitti. Bizden daha az şey biliyorlardı. Zaten onların ilerisine geçemezsek onlara layık değiliz demektir; keza bizden daha öteye geçecek olan çocuklarımıza da layık olamayız.