Muhteşem bir gün batımı manzarasını izlerken içinden "Vay be, ne kadar harika!" dersin. Gün batımının senin bu sözüne ihtiyacı var mıdır? Hayır. Sen bunu söylemesen de o güzelliğinden bir şey kaybetmez. Ama o güzellik karşısında büyülenmek ve bunu dile getirmek, senin o güzelliğe verdiğin doğal bir tepkidir. İşte insanın Allah'ı övmesi (hamd ve tesbih etmesi), Allah'ın egosunu tatmin etmez; aksine, o muazzam sanat karşısında insanın kendi hayranlığını dile getirmesidir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her fert gibi Prens’in de iki kişiliği vardı: Biri iyilikseverlikten, merhametten ve manevî sağlıktan ibaret olan manevî kişilik; diğeri bencillikten, hazırcılıktan ve benlikten ibaret olan hayvanî kişilik.
Dedim ki bu sefer yorumlara bakmadan izlemek istiyorum kendim karar veririm iyi mi kötü mü diye 2 saatim kayıp oldu 1. Film daha güzeldi verilmek istenen mesaj 1. Filmde zaten verilmiş ne gerek vardı 2. Filme (keşke yorumları okusaydım):)
Zenginler, fakirler... Sağlamlar, sakatlar... Ayıklar, sarhoşlar... Siviller, askerler.. Çocuklar, yaşlılar arasında fark yoktur. Bütün farklar dökülen para önünde silinir...