Tek Bir Cevap...
Nasılsın diye sorarlardı dostlarım, iyiyim derdim. Ben de onlara sorardım, onlar da iyiyim derlerdi. Gene öyle olsun; birbirimize rastlayınca hemencecik soruverelim: Nasılsın? Ama sakın unutmayın; cevap bir kelimedir: İyiyim diyeceğiz. O kadar işte. Dünyanın güllük gülistanlık olması için daha ne istersiniz? İyiyiz dediniz mi her şey iyidir, iyi olur, iyi olmalıdır. Sonra ne güzel, düşünün, herkes iyi, hepimiz iyi, her şey iyi olacak. İnanmayan içinin zifirinde boğulup gitsin, ama lütfen iyi değilim demeğe kalkmasın. Ve lütfen okumasın bu hikâyeyi. Sevmez çünkü.. sevemez. Oğlumuz: Yarın Diye Bir Şey Yoktur
Kitap Alıntısı
Reklam
Bir gecede bir kitap bitirme odağım lütfen geri gelll🥹🥹
Lütfen şu belirsizlikle baş etme gücü ver Rabbim 🙏
sadece başındaki örtüsünden dolayı insanlara nefretini kusanlardan ve yobaz derken yobazlık yapanlardan uzak durun. Ayrıca, köpekleri lütfen tasmasız gezdirmeyelim rahatsız oluyoruz :)
İnsan ve Duygular
Ben dışında bu sorunu yaşayan arkadaşlardan destek lütfen
Sevgili 1000Kitap, mesaj ayarlarım kapalı olmasına rağmen bana nasıl mesaj gönderilebiliyor?
Reklam
Reklam