abla ilk kitapta saigei sevmiştim bu yüzden 3. kitapta o olacagını duyunca sevindirmisti taa ki okuyana kadar ilk olarak kitap çok tek düze geldi özellikle ortalarında inanılmaz monoton ilerliyordu. karakterlerin yaptığı planlar ve genel olay örgüsü olsun yeteri kadar düşünülmemiş ve özensiz hissettirdi. özellikle son bölümdeki euriayla takas olayı göl hiç maya tutar mı hocam ya tutarsa şeklindeydi. saige ve zaidenın ilişkisine gelince zaiden gercek bir simparator yani yorum yapmayacagım anlayana.. yan karakterler yine yok gibiydi plota katkıları okyanusa bir bardak su. iyi yanları akıcıydı sondaki karakteri merak ettim sarışın sevdigim icin abla nolur biraz daha karakterlerin altını doldur bye
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim için serinin en düşük kitabıydı ama adora'nin yazim dili akici olduğu için kisa sürede bitirdim. Ama kitapta kafama yatmayan cok fazla kısım var birkaçını yazıyorum eger hatam varsa düzeltin
-Konu dışı ama kitaplarda son zamanlarda populerleşen ai kullanimindan bahsetmek istiyorum. Ilham vermek amaciyla guzel ama KITAPLARDA AI KARAKTER KARTI GORMEKTEN NEFRET EDİYORUM. Sanatta AI resim olmamali ve Adora'nin da (ve diğer kullanan yazarlarin) bir yazar olarak basılı kitaplarinda ai kullanmayi birakmasi gerektiğini düşünüyorum.
-Bunu wisteria2de de hissetmiştim ama bu kitabı okuyunca anladım nedense adora uc kitapta da farklı karakter yazmasına rağmen ben hep ayni karakteri okuyor gibi hissettim (hatta ayni olaylari yaşiyorlar neredeyse) birinci kitaptaki saige i okuyor gibi hissedemedim. Genel olarak wisteriadaki karakterlerle bag kuramıyorum
-Ben romantasy türünden gram keyif almayan birisiyim (adora da aşırı aşk iceren fantastikleri sevmiyor diye biliyorum). Ama bu kitap cidden romantasy olmuş. Her zaiden saige kısmında atomlarima ayrildim vallaha adora bence gereksiz aşk yaziyordu zaten kitaplarinda ama bu kitapta zirve yapmış pek fantastik okumuş gibi hissetmiyorum.
-Simdi konuyla ilgili sorguladigim kisimlara gelirsek kitapta isyancilar var hatta liderleri ve onun kizi karakter kartinda ama biz bu isyancilarin tam amacini vs ayrintili olarak goremiyoruz. Jaheer ve meldriki daha fazla okumak isterdim çünkü isyanci konusu hoşuma gidiyor ama çok kısaydı.
-Isyanci kisminda zaidenin bilgi vermemesi gerekiyor bunun için ya ölü taklidi yapacak (ki yapamaz) ya da bilgi vermeyecek. Zaiden ikincisini seçip dilini kesiyor. Atladığım kisim varsa aciklayin. Burada çok sorguladım zaiden neden kendini öldürmek yerine dilini kesti. Intihar burada daha mantikli bir seçenek