Yaklaşık olarak yarım saat önce Kahramanmaraş’taki Ayser Çalık Ortaokulu’na bir veya birkaç saldırgan tarafından saldırı düzenlendi. Çok sayıda öğrencinin öldüğü ve yaralandığını duyduk. Gerçekten artık diken üstündeyiz. Ne diyeceğimi bilmiyorum, burada paylaşmak istedim. Dua istiyorum sizlerden çünkü kendi şehrimde artık sokağa çıkmaya korkuyorum!