Bu..
Nasıl bir yalnızlık..
Bunca kalabalıkta..
Her yer alım satım..
İçi boş bir telaş..
Gösteriş..
İnsanlarda..
Düşüncelerden..
Fikirlerden..
Ahlaktan bile..
Daha değerli olan..
Tek şey para..
Hırsızlar kahraman..
Alkışlanıyor..
Dürüstler toplumda..
Taşlanıyor..
Dışını ne ile..
Boyarsan boya..
Astarlar gitmiş..
Boya tutmuyor..
Eskiden..
Düşen ekmeği bile..
Öpüp başımıza koyardık..
Şimdi ise düşen insanı..
Tekmeliyorlar..
Her geçen gün egolar..
Genişledikçe..
İnsan yanımız..
Biraz daha küçülüyor..
Nezaketen verilen..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arzularımız gerçəkləşdi
Sən getdin
Bu xarabalıqlardan
Gələcəyinə fokuslanıb
Hərkəsi burda qoydun
Amma
O batağlıqda məndə qeybə çəkildim
Dünən son dəfə səninlə
Görüşümüzü xəyal edirdim
Amma sənin bir anda
Xəbərsiz getməyin
Son xəyallarımıda batırdı
Yolun açıq olsun gözəlim.
Ümid edirəm Yad diyarlarda
Heçbir çətinliyin olmayacaq
Olsa belə
Mənə bildir.
Çünki biz
Lazım olduqca
Birbirimizə qarşı
Eyni anda
Qardaş-BacıAta-AnaSirdaşYaxın dost
Vəya ən əsası
Yoldaş
Olmuşuq.
İlk ikisi bəlkə də qəribə
Mahur, insanın içindeki o ince sızıyı bile asil bir tebessümle sarıp sarmalayan makamdır; öyle bir edası var ki, hem dert ortağın olur hem de içini açar.
İnci Çayırlı Hocadan dinleyin...
youtu.be/M-Zuy-1noZg?si=...
Harmonia,
Bugün güneş yine o kibirli tepelerin ardında batıyor.
Odama sızan bu kızıl ışıklar, şanlı Boğaz’ın sularında yanan yakutlar gibi.
Ama içimdeki karanlığı aydınlatmaya yetmiyor. Herkesin hayranlıkla izlediği bu manzara,
senin yokluğunda üzerime çöken devasa bir yükten başka bir şey değil.
Kız Kulesi’ne baktım az önce, deryanın ortasında nazlı ve ulaşılmaz bir canan gibi duruyor.
Tıpkı senin gibi Harmonia; çok yakın ama bir o kadar dokunulmaz.
Galata Kulesi ise hasretle feryat eyler durur aşkın yollarında, asırlardır süren bir uykusuzlukla şehri izler. Tıpkı benim gibi. Çamlıca bir taht-ı revanmış da cihanı seyreylermiş,
Köprü bir altın gerdanlık gibi bağlarmış iki canı...
Varsın bağlasın Harmonia, bizi birbirimize bağlayan o görünmez, o acıtan bağ kadar güçlü mü sanki o demir yığını?
Deniz, sırr-ı aşkı gizleyen ulu bir ayna.
Martılar gökyüzünde feryat figan eyler, yari gözler.
Ben de seni gözlüyorum Harmonia, her mektup satırında, her nefeste.
Ey nâzenin şehir, sendedir güzelliğin en can yakanı.
Benim o ürkek ve yaralı kalbim, ancak senin adını taşıyan o evrensel uyumla, seninle coştuğunda anlam kazanıyor.
Sana aşık olmayan, senin bu asil ruhuna dokunmayan bir gönül, şu fâni alemde ezeli ve ebedi olanı nasıl bilebilir?
Mektubumu okurken derin bir nefes al Harmonia, çünkü benim buralarda nefesim kesiliyor.
Adem zengin
#mektup #istanbul#Üsküdar#camlıca
m.youtube.com/watch?v=QjyWPko...