Çocukken maksimum yapılabilecek kötülüğün “çimlere basmak” olduğunu düşünürdük. “Çimlere basmak yasaktır.” tabelaları korkulu rüyamızdı ve bu uzun yıllar devam etti ( 20’li yaşlara kadar). Çok saftık, çok( opsiyonel diyorum çünkü slak da denilebilir ).Bu kadar saftık(!) , bu kadar(!) 🤏
“Tamamen aziz dostum , tamamen…Kararı size bırakıyorum : Kültürsüz, kültür yoksunu bir adamla karşı karşıyayız…” Meli’ye döndü. “ Siz onu iyi tanıyorsunuz o yüzden söyleyebilirsiniz: Giuseppe Villa edebiyatı, tarihi biliyor mu sizce??”