Her Ekim başı hayatımın dönüm noktası olması , doğum günüm olmasına bağlıyorum, ama belli bir sistemin üstüne kurulu bu dünyanın işlenişini sezmek ona ayak uydurup yeniden inşa etmek için doğum günleri değil , bazı şeylerin ölmesi gerektiğini gözümü ilk açmamda anlamıştım , herkes herkes için yaşadığını kimsenin sadece kendisi için yaşayamadığını , buna mümkün olmadığını özgür düşünce , özgür toplumun en büyük fiyaskosu oldu bunu erken yaşta anlamak sindirmek bana en büyük hediye olarak gördüm . Gel gelelim benim kimler için yaşadığıma , ölümlü kişinin ölümsüz ismi .
Bizler hep haklıydık ve kazandık,
Ama yine de sürecek bu kavga , yeryüzünde tek bir canlı kalmayana dek .