M.Arda Kahraman

M.Arda Kahraman
@m_ardakhra
Biz mutlu resimleri olan üzgün bir jenerasyonuz
Çevremizdekikerin duyarsızlığından yakınıyoruz, nedense kendimizi bunun dışında tutarak.
Reklam
Uygarlaşma adına doğadan giderek uzaklaşan insan, bu kopukluğun getirdiği çaresi olmayan yalnızlığından ötürü yıkıcılıktan başka amacı olmayan saldırgan davranışlar sergileyebiliyor.
İnsanlarla baş edebilmeyi öğrenemedikçe, yalnızca onları değil, kendimizi de gereğince sevebilmemiz mümkün olamıyor.
Gerçeklerin farkına vardıktan sonra bu karanlık toplumda artık yaşanabilir mi ?
Reklam