Furkizm

Furkizm
@m_frkan21
Anlatacak bir şeyim yok. Ben neysem oyum.
"Normal insan bir kurgudur, hepimiz biraz deliyiz; sadece bunu saklamayı iyi beceriyoruz." Umberto Eco
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kötülük doğurulmaz, yaratılır. Bunu yapan da insanoğludur." Furkizm
Ferhat, şirin için dağları delip ona kavuşmak için fedakarlık gösterdiği kadar sende onun için her şeyi göze al. Erkek sadece kız için sevgi yetmiyor, kadında bu sevgiyi göstermesi gerekli. Aşk çıkar ilişkisidir. Çünkü karşındaki tarafından ilgi görmek istersin bunu inkar edemezsin. Furkizm
Dünyada kaos varken benim rahatlık.
"Bırakın dünya yıkılsın, yeter ki ben çayımı içebileyim." Fyodor Dostoyevski
Ben bir deliyim, evet, ama benim deliliğim bu dünyanın sahte mantığından çok daha dürüst." Fyodor Dostoyevski