Sen kendini dünyada "boş insan" diyorsan sen insan olmanın özünü öğrenmemissin. Dolu insan olmak için hayatı kendi tecrubeleri ile özüne göre doldurması gerekir. Atasozunde ne demişler: "Damlaya damlaya göl olur" insan da böylelikle "boş insan" sıfatını böyle yok eder.