📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümsüz gülüşünle başlıyorum
Her güzelliğe, her sevince
Bir yağmur ince ince
Sürerken beni başka zamanlara.
Şimdi bakışınla bağlanıyorum
Kocaman bir dünyaya umutla.
Bir akşam aşılmaz kaygılar
Çağırırken beni sonsuzluğuma
Sıcaklığın beni alıştırıyor
Soğuk ve yağmurlu akşamlara.
Üşümüş bir kedi gibi sığınıyorum
Ellerine, ayaklarına, saçlarına.
Afşar Timuçin
Sabahları uyanıp parıldayan güneşi gördüğümde " Al işte , yine cenneti andıran bir gün ve yine insanlar bunu mahvedecekler " diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
" Bu gurbetin bir gün biteceği hakikati içime ağır bir taş gibi çöreklenip kaldı.
Hayatın daimi bir daüssila, sevmenin özlemek olduğu bilinci ruhuma otağ kurdu. "
Kemal Sayar