Evet kötülük bizdeydi ama o karanlık duyguyu içimize tanrılar koydu. Bütün bu felaketleri başımıza onlar açtı, krallar onların buyruğuyla savaş ilan etti, insanlar onların buyruğuyla öldürdü, eziyet etti, yağmaladı.
"Bu şehir daha fazlasını hak ediyor. Daha iyi yollar, daha ferah alanlar, daha iyi hastaneler ve okullar... Böylesine sağlam temellerin atılmadığı bir inşaa üzerine doğacak olan nesiller; her an yıkılmak üzere olan bir binanın çatırtılarından başka bir şey duyamayacaklardır."
Dedi belediye başkan adayı.
👉 GÖRÜ romanımdan bir alıntı...