Çözemediğim,beş duyumla algılayamadığım bir şey.Bir bokluk var bu hayatta! Ve söylerken o kadar farkındayım ki,o bokluğu hiçbir zaman çözemeyeceğim. O kadar uzaktım ki ne olduğunu anlamaktan. Tanımlayamadığım ama hayatımı çökerten her şeydi bokluk.Bir bokluk var! Ama ne ?..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bağımlılıktan nefret ettim. Gitmemi,terk etmemi engeller diye. Ne bir maddeye, ne de bir insana bağlandım. Sırf bunu kendime kanıtlamak için eroin kullandım, aşık oldum. İkisini de arkama bakmadan bırakıp gittim.
O gün kendimi öldürmeye çalıştım.Ama olmadı.Okyanus beni almadı. İstiap haddi diye düşündüm.Kayra da yanımdaydı.O da ölmedi."Madem ölmedik,yaşayalım o zaman" dedik."Ölümsüzüm ben" dedim.Ölene kadar...