Hayatımın çeyreğindeyim. Birçok kitaptan etkilenmiştim ama bu... bu bambaşka idi. Yalnızlığın bir dert olduğunu değil de bir ihtiyaç olduğunu ve bunu yaparken doğayla savaşmanın hiç de olmaması gereken saçma olay olduğunun göstergesiydi. Doğa ile savaşırsan karşılığı ağır ve sancılı oluyor.
Son AdaZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 201362,2bin okunma
Sakin sessiz bir yerde, kafanın içinin boş olması lazım ince detaylarını anlayana kadar. Okurken bazen tıkandığım zamanlar olmadı değil. Zor olanı severiz
Med-CezirElif Şafak · Doğan Kitap · 20101,866 okunma