kaç baharım kış oldu say(a)madım ...
"Ohoo o yaşa geldiğimde kim bilir neler yapmış olurum" dediğim yaştayım, hiçbir şey yap(a)madım
Duygu ve Düşünce
Reklam
Sanırım ilk defa biri yanımda kriz geçirdi ve ben hiç bir şey yap(a)madım…
2026`nin ilk ayi bitti bile... ben hala elime kitap al(a)madim🫣🫣 nolcak bu halimiz... (yasiyorum btw olmedim)
Kimseyi çıkar/a/madım karanlığından, kendimi de Bir ışık olduğunu söyledim sadece... Bişnev...
Kalbizm
Reklam
Reklam