Arkadaşlarım Kahraman Tazeoğlunu öve öve bitiremeyince merak edip bir kitabını alayım dedim ve Mavi Ev'i okumaya başladım. Okuduğum çoğu kitabı beğenen bir insan olmama ve kitaba tamamen objektif bir şekilde yaklaşmama rağmen gerçekten hiç beğenmediğim bir kitap oldu. Emek var evet, buna saygım da var ama duygularımı başka türlü ifade edemeyeceğim sanırım. En hafif şekliyle dile getiriyorum cümlelerimi, kitap gerçekten bir faciaydı. Özellikle de sonunu okuduğumda sinirden ağlayacaktım. Hayatımda okuduğum en kötü son ve en kötü kitap buydu.
Mavi EvKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20112,178 okunma
İlgimi çeken ismi sayesinde başladığım ve de okuduğumdan hiç pişman olmadığım bir kitap. Giriş sayfasına anlam veremediğim şekilde bayılıyorum, hatta defalarca geri dönüp okumuştum. Fazla güzel...
Tek kelimeyle mükemmel bir kitap! Yazmadan da geçemeyeceğim, sanırım örümceklere olan ilgim bu kitapla birlikte başladı. Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi.