"Dört şey insanın saadetindendir (mutluluk kaynağıdır): Saliha bir eş, geniş bir ev, salih (iyi/uysal) bir binek ve iyi bir komşu."
(İbn Hibbân, Sahîh, VII, 431; Hâkim, el-Müstedrek, II, 175)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Esselamu aleyküm, Riyâzü's Sâlihîn almak istiyorum, tek cilt olarak. Hangi yayınevini tavsiye edersiniz? Riyazü's Salihin mi yoksa #k:519012? Çelik ve Tin yayınları arasında kaldım.
instagram.com/reel/DREq4ALjNQ...
Ne zaman samimi, konuşurken yürekten konuşan, içi-dışı bir olan birinin ölüm haberini alsam bir ağırlık çöker üstüme. Günahkardırlar belki de, lakin konuşmalarını dinlemekten haz duyarsın, bilirsin çünki perdesiz konuşuyordur, hissedersin kalpten geldiğini.
Daha 1 hafta bile geçmeden son kez sarıldığın birinin vefat haberini ala biliyorsun, belkide birine son veda edişin. Bu düşünce ve karşılaştıklarım beni o kadar etkiler ki, genellikle son kez veda eder gibi ayrılmaya gayret ederim. Hatırda kötü kalmamaya. Kendi içimi dökmek ve farkındalık niyetine…