25’ine kadar yaşadığım hayatın başkalarının hayatı olduğunu anladım, 25’inden sonra ise kendimi anlama mücadelesi verdim, kişisel gelişim kitaplarının da katkısıyla artık kendim oldum.Yaşasın okumak! Yaşadın özgürlük!!
İnsanlığın varoluşunu ilk günden itibaren objektif bir şekilde anlatıldığı soluksuz biçimde okuyabileceğiniz bir kitaptır tavsiye olunur, ilk bölümü azıcık sıkıcıdır sabırlı olun gerisi çok hoş