Ezgi

Ezgi
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Duygularını içinde yaşamaya çalışıp, enkazını herkesten sakınırsan, kalbini ferahlatamazsın.
Sayfa 89 - Hep Kitap, 15.Baskı
Reklam
Önünü sonunu düşünmekten de vazgeç. Sadece hislerini yaşa.
Sayfa 87 - Hep Kitap, 15.Baskı
Güven bana! Oysa biri ne zaman kendisine güvenmemi istese, ona güvenmemem gerektiğini anlarım. Böyle şeyler talep edilmez, kime güvenip güvenmeyeceğini insan kendi hisseder. Şu hayatta itimat dilenenler, genellikle itimat edilmeyecek kişiler.
Sayfa 86 - Hep Kitap, 15.Baskı
Keşke sevdiklerimiz bizi bütün hatalarımıza, her şeye rağmen, daima sevebilseydi...
Sayfa 85 - Hep Kitap, 15.Baskı
Herkes normal, bir ben acayip; herkes iyi, bir ben kötü; belki de dünya, galaksimizdeki en gereksiz yerdi!
Sayfa 81 - Hep Kitap, 15.Baskı
Reklam