Biraz fazla beklenti ile okudum muhtemelen kitabı tarzından dolayı. Ama tatmin olduğumu söyleyemem. Yarım, eksik, sığ kalmış gibi sanki hikaye. Bir hikayenin bir kesitini okumuşum gibi sadece. Maalesef sevemedim, kitap beni içine çekmedi.
Sıcak KafaAfşin Kum · April Yayıncılık · 20161,887 okunma