Beklentim çok yüksekti çünkü kitap hakkında hiç kötü yorum görmedim. Bana dili çok basit geldi pek beğenemedim. Neden abartıldığını da anlayamadım.. :(
ilk kitabı ve filmi aynı , sonu beni hiç tatmin etmemişti o yüzden devamının olması beni çok mutlu ettisonda kavuşmalarına çok sevindim. sonları harici 2. kitabı pek akıcı değildi :((
Bul BeniAndré Aciman · Sel Yayıncılık · 20221,042 okunma
Zalim ve çok bencil bulacaksın beni fakat sevgi her zaman bencildir. Ne kadar ateşliyse, o kadar bencildir sevgi. Nasıl kıskançlık içindeyim, bilemezsin. Beni severek, benimle ölüme gelmelisin yahut benden nefret etsen de, ölümde ve sonrasında benden nefret ederek gel benimle.