“Şimdi şiir bence senin yüzündür”
Yazamadığımı, söyleyemediğimi buraya bırakıyorum. Kalbimde taşıdığım çok şeyi sana aktaramadım, belki yanlış anladın, belki ben yanlış anlattım. Biliyorum çok canını acıttım, ama asla böyle olmasını istemedim.
“Başını göğsüme sakla sevgilim”
Tek isteğim seni incitmemek değil, sana sığınacak bir yer olmaktı. Sözcüklerimden taşan bütün hatalarımla, sessizliğimle, pişmanlıklarımla buradayım. Keşke sana yazabilsem. Her şeyi. Sen yalnız değilsin, bu hissiyatı gönlünün en derinliklerine koyabilmek arzum.