Görmek yetmedi. Bazı adımlar var, insan onları severek atmaz. Ama atmazsa daha çok yaralar. Gitmek kolaydı sanma. Özlem yanımda geldi. Hüzün ise yerini biliyor.
Bilmem ki nasıl anlatsam;
Nasıl, nasıl, size derdimi!
Bir dert ki yürekler acısı,
Bir dert ki düşman basına.
Gönül yarası desem...
Değil!
Ekmek parası desem...
Değil!
Bir dert ki...
Dayanılır şey değil.
-Orhan Veli Kanık