berivan

Başıboş kaldıkça hemen tapınacağı bir Tanrı bulmak insanoğlunun en büyük kaygısıdır. Ama önünde dize gelecekleri Tanrı’nın değerinin su katılmadık cinsten olmasını da muhakkak isterler, Tanrı’nın büyüklüğünü herkes kabul etmiş olmalı Çünkü bu zavallı yaratıkların tasası yalnız senin benim için tapınacak bir varlık bulmak değil, herkesin ve ille hep birlikte imanla baş tacı edecekleri birini bulmaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Kimin uzağı varsa kalbi var diyeceğim’
Ben insanın yakınlarını sevmesinin nasıl mümkün olduğunu oldum olası anlayamadım. Bence, özellikle yakınlar sevilmez de uzaklarımız sevilir. (...) Bir insanın sevilmesi için kendini göstermemesi gerekir; yüzünü gösterdi mi sevgi ortadan silinir
... insanların birbirilerini tanımaları için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır
‘Toplu olarak insanları sevdikçe, kişilere karşı sevgim o oranda azalıyor’
*Avunma da istemez*
Sızlanmanın doyurucu yanı içteki acıyı deşip taşırmaktan ibarettir. Böyle bir keder avunma da istemez, çaresizlik onun besinidir. Sızlanmalar, kanayan yarayı büsbütün azdırmak ihtiyacından başka şey değildir