"Senin yakınların,her zaman zehirli sinekler olacak; sendeki büyük olan şey, onları daima daha zehirli ve daha fazla sinek yapacak. Uç dostum! Yalnızlığına, sert ve kuvvetli havanın estiği yere üç. Senin kaderin, sinek avcılığı değildir."
Bu serinin son kitabı ve bana kalırsa en iyi kitabı. Seriyi çoğunlukla beğenmem dışında her zaman kız karakterlerin birileri tarafından korkutulmasi nedense bana biraz saçma geldi. Sonunda tüm olayları çözenler, bir şekilde diğer hayatta kalan insanlara umut verenlerde kendileri. Son iki kitaptaki güçlü bağlantılar beni çok etkiledi. Başka bir kitap gelecek mi bilmiyorum tabii ama bence gelmeli bir çok olay karanlıkta kaldı gibi geldi bana. Seri güzel, okuduğuna pişman olmuyorsunuz. Hatta bu kitaptaki yaratıcılık baya iyiydi bence. Tabii her geçen gun yazarın kalemi de güzelleşiyor ve bu gelişme serüvenine tanık olmak insanı mutlu ediyor.