Çok iyi bir savaş kitabı aynı zamanda çokta iyi bir aşk kitabıydı. Savaşın beraberinde getirdiği bütün zorlukları sadece somut olarak değil, duygusal çelişkileri de çok iyi anlatıyor. Biraz fazla detay var bulunduğu ortamları karekterin bütün hareketlerini tek tek anlatması biraz benim açımdan okumayı zorlaştırdı ama ona rağmen beğendim.
Uğruna savaştığımız her şeyi nasıl seviyorsam öyle seviyorum seni. Özgürlüğü, insan onurunu sevdiğim gibi seviyorum seni, tüm insanların çalışma hakkını, aç kalmama hakkını sevdiğim gibi seviyorum seni.