📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Keşfedilmesi gereken hiçbir şey olmasaydı dünya çok sıkıcı olurdu. Keşfetmeye çalışıp da keşfedememek bile, en az keşfetmeye çalışıp keşfetmek kadar ilginç.”
“Onu ilk kez gördüğüm yerde tek başıma oturdum; ama artık orası hüzünlü bir yerdi, küçük şeyler hep onu hatırlatıyordu ve yüreğim dağlanıyordu. Bu acının nedenini pek anlamıyordum, çünkü yeni bir duyguydu hissettiğim; daha önce hiç başıma gelmemişti, son derece gizemliydi ve kavramakta zorluk çekiyordum.”