"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma kı iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"
"İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer."
Bu sözün altında derin bir acı olduğunu hissettim. Ama herhangi bir şey söylemedim. Çünkü etrafim seyrederken, sanki benimle değil de kendi kendine konuşur gibi söylemaştı. Kısa bir sessizlikten sonra, sözüne devam etti
"Sana hep ihanet eder ama sen yine de onu sevmeye devam edersin."