İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz.''
Bazı böyle sessizlik ihtiyacını derin derin duyduğum, varlığımı mutlak bir adem sükünu içine gömüp mahvetmekten zevk aldığım saatlerde sese hiç tahammül edemiyorum.
Beynimin içinde gizli bir yara var gibi...
En güzel ses bile bu yarayı incitip sızlatıyor.